Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Brak wypełnienia, dziury itd, jak ustawić slic3ra?

Brak wypełnienia, dziury itd, jak ustawić slic3ra? 07/09/2014 15:20 #8060

Witajcie znowu. Ciągle mam problem z ustawieniem tak by druk był pełny, bez dziwnych siatkowych wypełnień, lecz tak by
był bez otworów i siatek jak te co na zdjęciu są. Jak to się ustawia slicera by pełny model drukował bez widocznych udziwnień??
Szczególnie uciążliwe jest to że się robią także na powierzchni która ma być pełna, solid, na górnym elemencie. Breloczek też wyszedł dziurawy.
Wie jakiś ekspert jak to ustawić?
Beztytuu.jpg
Ostatnio zmieniany: 07/09/2014 15:21 przez członekramieniawysunietynaczolo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak wypełnienia, dziury itd, jak ustawić slic3ra? 07/12/2014 22:10 #8068

W kolejności:

1. Sprawdź poprawność modelu w Netfabbie
2. Zobacz jak zachowuje się ekstruder podczas pracy. Zębatka nie ścina materiału? Silnik nie gubi kroków?
3. Zmniejsz prędkość wypełnienia (sporo) i podbij nieco temperaturę.
  • BlazakoV
  • BlazakoV Avatar
  • Offline
  • Posty: 453
  • Podziękowania: 13
FreeDim - drukarki fotopolimerowe
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): członekramieniawysunietynaczolo

Brak wypełnienia, dziury itd, jak ustawić slic3ra? 07/13/2014 14:48 #8069

Dzięki za odpowiedź. Pomogło mi jednak zadeklarowanie mniejszego wylotu dyszy, oraz 100% wypełnienia. Za kawałek zmienię dyszę na 0,3 dla zwiększenia precyzji. Ciekawe jednak że zmniejszenie wysokości warstwy wcale nie polepsza jakości wydruku. Masz doświadczenie może z dyszami 0,2? Duże szanse na zapchanie zielonym abs?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak wypełnienia, dziury itd, jak ustawić slic3ra? 12/18/2014 13:43 #8260

Ekstruder normalnie się zachowuje wg mnie, nie widzę strzelania bąblami, nie ścina materiału. Prędkość druku znacznie pomogła ale na krótko, potem znowu zaczął przerywać. Niezależnie też od filamentu, abs pla smartabs, wszystko po jakimś czasie zaczyna robić dziury...ustawienia czegokolwiek nic nie dają. Może abs powinienem zwyczajnie trzymać w konkretnych warunkach? Ma znaczenie temperatura przechowywania i wilgoć?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1

 

• Polityka Prywatności  •  Regulamin  • Kontakt• FAQ                                                                                                                                                                           Monkeyfab 2013