Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: rozwarstwianie ABS

rozwarstwianie ABS 05/28/2014 08:47 #7964

Witajcie!
Popełniłem wydruk jak na zdjęciu, z problemem jak widać. Przy poprzedniej próbie spaczył się i oderwał, więc dodałem szczeliny technologiczne. I tam gdzie była szczelina nawet zadziałało. Warstwa 0,3mm ścianka jest gruba na 2mm, Wydruk pusty w środku. 250C dysza, 90C stół, maszyna Creatr, slic3r 1.0.1.

drugie zdjęcie - wydruk odrywa się od stołu. Czy to możliwe, że ciągną go ściany poziome? na jednej ścianie są dwie warstwy wypełniane 100%, trzy 40% i znowu dwie 100%.

Pytanie - co zrobić, żeby tak nie robił? Szczeliny się sprawdzają, ale to średnio wygląda. Co do odrywania - obwódka (brim)? Mam nadzieję, że uciągnie

Dajcie znać, co myslicie, ja dam znać o wynikach.

Z wyrazami,
piachoo
Załączniki:
  • piachoo
  • piachoo Avatar
  • Offline
  • Posty: 7
  • Podziękowania: 1
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1

 

• Polityka Prywatności  •  Regulamin  • Kontakt• FAQ                                                                                                                                                                           Monkeyfab 2013