Witamy, Gościu
Użytkownik: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Gazoszczelny wydruk 3d

Gazoszczelny wydruk 3d 04/29/2014 13:22 #7924

Cześć,

Chciałbym wydrukować gazoszczelny reaktor. Zrobiłem wydruk i okazało się, że puszcza on powietrze jak ser szwajcarski. Posmarowałem powierzchnię acetonem żeby trochę rozpuścić i uszczelnić, ale nic nie dało. Z wodoszczelnością nie ma problemu.

Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia, przemyślenia na ten temat? Próbowaliście robić coś takiego?

Kamil
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gazoszczelny wydruk 3d 07/13/2014 15:17 #8071

Jak miałem porowaty wydruk to wziąłem żywicą odlewniczą nasączyłem. Ale na gazoszczelność to ja nie wiem czy to w ogóle możliwe. Przynajmniej nie pod dużym stałym ciśnieniem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gazoszczelny wydruk 3d 07/15/2014 22:06 #8081

Jeżeli potrzebujesz zrobić pojemnik z plastiku i trzymać tam coś pod ciśnieniem, to musisz pokryć dokładnie ścianki tego reaktora. Plastik ma tendencje do chłonięcia wilgoci i nie jest szczelny (jak już zauważyłeś). Nie wiem jakie masz możliwości i ile chcesz wydać, ani co dokładnie chcesz w tym trzymać, ale może jakiś lakier lub warstwa metaliczna.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add but when there is nothing left to take away.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1

 

• Polityka Prywatności  •  Regulamin  • Kontakt• FAQ                                                                                                                                                                           Monkeyfab 2013